سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هونگ مین سون پس از خدمت ملی ، برای بازگشت آموزش تاتنهام آماده شد


هونگ مین سون ، مهاجم تاتنهام به لندن بازگشت و می تواند این هفته پس از اتمام خدمت ملی خود در کره جنوبی ، تمرینات را از سر بگیرد.
این 27 ساله پس از اتمام خدمت اجباری ملی خود در سپاه نظامی کره جنوبی ، در سئول گذراند و در بین پنج نفر از بهترین مجری ها به پایان رسید.

او روز شنبه راهی لندن شد و نیازی به انزوا نخواهد داشت ، مگر اینکه مطابق پروتکل های لیگ برتر و پروتکل های دولت ، برای کرونویروس مثبت آزمایش کند.
این بدان معناست که پسر قرار است هفته آینده برای حضور در مسابقات انفرادی در زمین تمرین Hotspur Way قرار بگیرد و می تواند آزاد باشد و وقتی لیگ برتر اجازه می دهد در تمرینات گروهی شرکت کند.
بیماری همه گیر کورون ویروس به پسر اجازه داده است که به طور کامل از یک بازوی شکسته بهبود یابد ، که به نظر می رسید او را برای این فصل کنار بگذارد ، در حالی که همچنین به وی فرصتی برای انجام خدمات ملی خود می دهد بدون اینکه این امر در حرفه وی تأثیر بگذارد.

وی قرار بود 21 ماه خدمت کند اما پس از حضور در تیم ملی خود که در بازیهای آسیایی در سال 2018 برنده بازی شد ، معافیت کسب کرد و در نتیجه ، تنها 3 هفته باید به پایان رسید.