سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خنده دارترین لحظات گلف: سرجیو گارسیا ، ریوری مک ایلروی و خیلی مو

گلف بازان از تمام توانایی ها می دانند که همه چیز برای برنامه ریزی در زمین گلف نمی رود ، در حالی که برخی از بازیکنان برتر دنیا در بین کسانی هستند که اجازه می دهند احساساتشان بهتر شود.


این فقط آماتورهایی نیستند که در دور خود لحظاتی عصبانیت یا عصبانیت را تجربه می کنند ، خواه برای یک ضربه بد ، یک حیاط خلاف واقع و یا ناامیدی عمومی در مورد روند روز.

از بروکس کوپکا که سر خود را به سمت راننده گرفته است به توماس پیترز با استفاده از گردن خود برای تکه کردن آهن طولانی به قطعه های مختلف ، ما از طریق بایگانی ها رفته ایم تا لحظاتی را که گلف بازان آرزو می کنند روی دوربین گرفتار نباشند!


در طی مسابقات قهرمانی جهانی گلف در دورال و ویکتور دوبویسون با استفاده از کیسه گلف خود به عنوان هدفی که پس از یک هفته دشوار هدف قرار می گیرد ، بسیاری از مشکلات خود را در مورد تجهیزات در این سالها حل کرده اند.


McIlroy تنها بازیکنی نیست که پس از انداختن آب در آن یک باشگاه کمتر در کیسه باقیمانده است ، در حالی که سرخیو گارسیا ، امیلیانو گریلو و جان دالی نیز سابقاً مقصر هستند که یکی از باشگاه های خود را برای شنا غیر منتظره می فرستند!