سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای نشان دادن سود رابر بررو و جیمی جونز-بوچانان بین لیدز رینوس

برای نشان دادن سود رابر بررو و جیمی جونز-بوچانان بین لیدز رینوس و بردفورد بولز


این بازی که از ساعت 3 بعد از ظهر آغاز می شود ، پس از اعلام اینکه بودجه جمع آوری شده به سمت حمایت از لیدز رینوس سابق و رابر بررو ، ستاره بریتانیا ، که قبل از کریسمس به بیماری نورون حرکتی تشخیص داده شده بود ، به فروش نزدیک به 20،000 می رسد.


این مسابقه همچنین با 20 سال قهرمانی سوپر لیگ ، جیمی جونز-بوچانان ، 20 سال حضور در جام جهانی را مهار خواهد کرد. جونز بوچان پس از اعلام تشخیص خود ، به توافق رسید که مسابقه توصیفی را با دوست خوبش بروو به اشتراک بگذارد.


بودجه ای برای حمایت از بروو ، همسر و خانواده خردسالش که سه فرزند زیر 8 سال دارند ، تأسیس شده است و کمک های آنلاین در حال حاضر بیش از 250،000 پوند در کمتر از سه هفته جمع آوری کرده است.

با وجود کمتر از 2000 بلیط که هنوز هم در دسترس است ، هوادارانی که قادر به حضور در مسابقه نیستند ، می توانند همه فعالیتها را در یک بعدازظهر احساسی به صورت زنده در Sky Sports تماشا کنند.

تمام عناصر پخش توسط پیمانکاران بلند مدت اهدا می شود. کلیه اپراتورهای دوربین ، پخش ، صدا و فن آوری خدمات خود را برای روز به همراه تیم تولید و ارائه ارائه می دهند ، در حالی که وسایل نقلیه پخش شده خارجی توسط Telegenic اهدا می شود.


این مناسبت وقتی نتیجه می گیرد که بروو خود را در مرحله اختتامیه به همراه اسطوره های لیدز رینوس جونز بوچانان ، کوین سینفیلد ، جیمی طاووس ، کایلی لولوایی و دنی مک گوی برای اولین بار از فصل برنده شدن در این زمین به میدان برد. 2015

مدیر روگبی سینفیلد گفت: "من می خواهم از Sky Sports بخاطر حمایت آنها در پیش رو از بازی روز یکشنبه به ویژه نویل اسمیت ، که همه جوانب را برای دستیابی به این امر جمع کرده است ، تشکر کنم."