سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ضربه ها و خطاهای لیگ قهرمانان اروپا: نگرانی من سیتی و لیورپول

بعد از پنجمین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ، سؤالاتی بیشتر از پاسخ برای باشگاه های انگلیسی وجود داشت. در اینجا ، ما از طریق نقاط صحبت صحبت می کنیم ..


لیورپول شانس بزرگ خود را برای اطمینان از عبور ایمن به لیگ قهرمانان اروپا در 16 فصل گذشته ، مهم در هر فصل از دست داد ، اما به ویژه با توجه به برنامه های آینده خود مهم است.این عادلانه است که بگوییم لیورپول تا این لحظه خسته به نظر نرسیده است ، اما عملکرد چهارشنبه ممکن است اولین نشانه‌ها را نشان دهد. آنها تلاش کردند تا ناپولی مخصوصاً سرسختی را که از نشستن در صدرنشینی خوشحال بودند ، دراز کنند.

انتقال آنها آهسته بود ، تمام پشتی به اندازه انرژی لازم نبود و سه قسمت جلو نیز از آن لمس می کردند. منظره نادری بود.

عدم حفظ لیبرپول در تمیز نگه داشتن ورقه تمیز ، یک اتفاق نادر نبود. آنها یازدهمین بازی پیاپی را قبول کردند که بدترین نتیجه آنها از سال 1998 است.

برخی از اجراهای نگران کننده نیز وجود داشته اند - بخصوص جو گومز و مو صلاح - اما آنها حداقل شخصیت هایی را نشان دادند که حداقل برای دیر رسیدن به جلو حرکت می کنند. احساس می کرد که قرار است یک بازگشت دیگر باشد ، اما در عوض ، Klopp دارای سردرد بزرگی در پیش است.

و همانطور که کلوپ پس از بازی اعتراف کرد ، مصدومیت Fabinho می تواند "عظیم" باشد.
برند جرارد
نگرانی برای منچسترسیتی وجود دارد


گذرگاه ایمن منچسترسیتی به لیگ قهرمانان اروپا در 16 روز گذشته با تسکین و تجلیل که ضمانت آن را برآورده نشده بود. اتیاد در سالهای اخیر خانه فوتبال نرم و صاف بوده است ، اما سه شنبه شب ، شل و ول ، بی حوصله و مهمتر از همه نگران کننده بود.

پپ گواردیولا علی رغم اینکه در صدر جدول گروه خود قرار دارد ، به خاطر استراحت بسیار لازم در بازی گروهی خود در زاگرب ، نگران یک دفاع خطرناک و خط مقدم است که در ایجاد فرصت های شفاف تلاش می کند.

   

گواردیولا را نمی توان متهم کرد که بازی را جدی نمی گیرد - او مانند گذشته در این فصل به نظر نمی رسد کمتر ناامید و نگران به نظر برسد اما ممکن است خستگی روحی در شهرش حل شود.

آنها حداقل چهار بار اجازه دادند شاخت دونتسک ، انواع اشتباهات و افتتاحیه هایی که عادت داشتیم هر دو بازی یک بار در مسابقات اتیاد را ببینیم.

سیتی آن همه شدت و سرعتی را که همه ما به آن عادت کرده ایم نداشتیم ، و شاید غیبت آن بدتر به نظر برسد زیرا به مدت طولانی وجود داشته است. اما گواردیولا باید اطمینان حاصل کند که این مسابقه در مسابقات قهرمانی لیگ برتر قرار نگرفته است زیرا او یک تفریح ??ذهنی از اروپا می کند. این یک نوع تست دیگر از مهارت های او در سیتی است.
برند جرارد
برای پاسخ دادن به مورینیو سؤالات بیشتری وجود دارد


سه شنبه شب در ورزشگاه تاتنهام هاتسپور حضور پیدا کرد و انتظار غیر از پیروزی معمول در خانه را داشت. آنها برنده شدند ، اما این چیزی جز روال بود.

خود مورینیو باید حیرت زده باشد که چگونه تیمش ، سه روز قبل در وستهام با اعتماد به نفس و توانا ، به هر پاس صعود کرد و در هر چالش در نیمه اول که تحت تسلط اعصاب مقابل حمایت از خانه اسپرز بود ، آزمایشی بود.

او دائماً به بازیکنانش می گفت که آرام شوند و نقطه عطف تعویض نیمه اول او از اریک دیر با کریستین اریکسن نبود ، بلکه هدایای بازگشتی بود که در ضربات نیمه وقت به تاتنهام تحویل داد.

    

با برخی سخنان "دوست داشتنی" ، به نظر خود مرد ، در زمان استراحت اسپورز لباس متفاوتی پس از گذشت زمان بود و مورینیو با اطمینان پیش بینی کرد که دیگر هیچ آغاز عصبی در خاک خانگی نخواهد بود. اما او مطمئناً پیش بینی نمی کرد که تیمش را با نتیجه 2-0 در فاصله 15 دقیقه ای به تیم المپیاکوس که خیلی بد سفر می کند ، کند.

اگر امیدی وجود داشت که مورینیو ، مبارز فصلی ، یک شبه مانند مری پوپینز قدم بزند ، سه شنبه نشان داد که چند برآمدگی در جاده ای که باید با آنها روبرو شود ، وجود دارد.
ران واکر
درام لیگ قهرمانان بیشتر برای چلسی

لایتنینگ قرار نیست دو بار اعتصاب کند ، اما برای چلسی در لیگ قهرمانان اروپا ، مجدداً ضربه آنها به رعد و برق یک بازی دراماتیک اروپا رسید. بعد از تساوی 4-4 برابر آژاکس سه هفته پیش - که شامل یک بازگشت سه گل و دو کارت قرمز بود - روز چهارشنبه در استادیوم مشابهی در استادیوم وجود داشت.

در 16 بازی اخیر اسپانیا جایی بود - پیروز میدان می توانست در مرحله حذفی امتیاز خود را رزرو کند - و بی عظیمی بودن این پیروزی در زمین نشان می داد.

قبل از این که VAR به نفع چلسی برای گل کریستین پولیزیچ تصمیم بگیرد ، در نیمه اول دو گل سریع نیمه اول وجود داشت که در ابتدا برای آفساید رد شد. یک پنالتی ذخیره شده و یک تساوی حریف از دانیل واس را اضافه کنید ، در این فصل بیش از اندازه لحظات مهربان برای هواداران آبی ها در لیگ قهرمانان اروپا وجود داشته است ، اما آنها امیدوارند که چیزهای بیشتری برای آینده پیش بیایند.

   

در نهایت ، نتیجه خوبی برای چلسی است و آنها در این بازی خارج از خانه خود در این فصل بدون پیروزی باقی مانده اند و این باعث افزایش اعتماد به نفس آنها در صورت رسیدن به شانزدهمین سال گذشته خواهد شد. در واقع ، سه تیم هنوز هم می توانند از گروه H صعود کنند. آژاکس و والنسیا در مسابقات مرحله حذفی به مصاف فرانک لمپارد می روند.

چلسی باید در خط میانی و در یک بازی پایان به پایان ، مسائل را محکم تر کند ، و به دفاع از دفاع در برابر هزینه های تقریباً زیاد بپردازد. آنها فقط با برخی از پایان خرابکارانه از والنسیا نجات پیدا کردند که می تواند در زمان نمایش دو هفته ای با آژاکس ، سقوط آنها را به نمایش بگذارد. حداقل آسیب دیدگی تامی ابراهیم جدی به نظر نمی رسد.
همچنین مشاهده کنید:
قادر است


اما شکی نیست که در دیدار برگشت مرحله گروهی همه چشمان به گروه H خواهد بود و چلسی برای ارسال آنها به لیگ قهرمانان اروپا در 16 بازی گذشته به جمع پر انرژی استمفورد بریج نیاز دارد.
شارلوت مارش