سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نتیجه گیری F1 2019: لوئیس همیلتون می درخشد ، اما مدعیان جدید ظهو

همیلتون با یک سال مهربان دیگر ، شش سال می شود ، وستراپن و لکلرک محصول جدید F1 را از ستاره های جوان تیتر می کنند ، در حالی که مک لارن از تجدید حیات لذت می برد. همه نتیجه گیری بعد از F1 2019 هیجان انگیز است


همیلتون راهپیمایی خود را به تاریخ F1 ادامه می دهد

شاید بزرگترین تعارفی که می توان در سال 2019 به لوئیس همیلتون پرداخت کرد این است که در آنچه که در نهایت به رقابتی ترین فصل دوران ترکیبی F1 تبدیل شد ، تاج گذاری وی به عنوان یک قهرمان شش بار جهانی هرگز به نظر نمی رسید چیزی جز یک اجتناب ناپذیر باشد.

اما اجتناب ناپذیر نباید به معنای ساده باشد و هامیلتون ، با وجود شروع 5 بار از موقعیت قطبی - دو برابر کمتر از چارلز لکلر ، فراری - به نوعی راهی برای پیروزی در 11 مسابقه در روز مسابقه پیدا کرد ، بهترین نتیجه مشترک کار برجسته او. در حدود 35 سال و با کسب 250 جایزه از نام خود ، همیلتون در تمام فصول و همه شرایط به مرد F1 تبدیل شده است ، هنگامی که مرسدس او سریع ترین سرعت است ، می تواند پیروز شود و هنوز هم قادر نیست راهی پیدا کند.

با وجود هیچ نشانه ای از خستگی فرمول 1 ، همیلتون اکنون در یک راهپیمایی غیرقابل توصیف ظاهر می شود تا به موفق ترین راننده فرمول 1 در تمام دوران تبدیل شود. آخرین عنوان او شاید شگفت انگیز ترین از این شش نفر نبود ، اما واقعاً استادانه بود.
ورستاپن و لکلرک قرارداد واقعی هستند

همیلتون برای حریف F1 خود که در مکس ورستاپن و چارلز لکلرز پرتاب شده ، دو مدعی جوان دارد.

وستراپن هنوز فقط 22 سال داشت ، پنج پیروزی شغلی در سال جاری داشت اما هلندی ها با افزودن سه پیروزی دیگر در اتریش ، آلمان و برزیل - همه مقامات خود را به دلایل مختلف - و تحویل کامل ترین فصل از موقعیت خود ثابت کردند. حرفه ای خیره کننده در اتومبیل که فقط در تابستان زنده مانده است.

ورستاپن ، سوم قهرمانی ، به طور قابل تفاوتی به اندازه همیلتون در طول سال سازگار بود ، که در آن وی به عنوان رهبر تیم ردبول با رنگ های پرنده نقش خود را به دست آورد. سپس لکلرک وجود دارد که در سال اول حضور در فراری و دوم در F1 ، سباستین ویتل خارج از خانه و خارج از صلاحیت ، هم تیمی قهرمان چهار بار تیمش بود و چشمگیر تر از هر راننده دیگری قطب ها را تضمین می کرد.

لکلرک بلافاصله در سال 2019 به نظر می رسید و بدون برخی از اشتباهات فراری و چند خطا در خود - قابل درک با توجه به تجربه خود - ممکن است او حتی در رقابت های قهرمانی نیز حضور داشته باشد. نبردهای بین وستراپن و لکلرک ، که مهمترین آنها در اتریش و سیلورستون است ، بسیاری از هواداران F1 را که زودتر از دوئل های آینده نجات می یابد ، رها می کند - در حالی که همیلتون می داند که وی در حال مبارزه برای دستیابی به این دو در سال های آینده است.
فراری صاف است ، اما ردبول پیشرفت می کند

پنج قطب لکلر ، و دوتا وتل معمولاً نشان می دهند که فراری در سال 2019 یک بسته رقابتی داشته است. اما در حالی که اسکودریا - که از بهترین موتور شبکه استفاده می شود - در صلاحیت قدرتمندی بود ، اغلب اوقات یکشنبه ها صاف می شدند. پس از تشویق فصلهای 2017 و 2018 ، فراری در این فصل با تنها سه پیروزی مسابقه یک قدم عقب برد.

فراری در ابتدای طراحی اتومبیل خود را از دست داد زیرا با وجود آزمایش زمستانی دلگرم کننده ، تیم مشهور ایتالیایی قدرت لازم برای رقابت در همه مسیرها را نداشت و تنها پس از استراحت تابستان شروع به پیشرفت در آن جبهه کرد. که مرسدس از راه دور فاصله داشت. گرچه آنها می توانند از فرم لکلر آرامش بگیرند ، اما خطاهای مشهور ویتل - مهمترین آنها در کانادا ، سیلورستون و مونزا - نیز نگران کننده بودند.

از طرف دیگر ردبول با شتاب حرکت به سال 2020 می رود. این شروع آهسته دیگر فصل از Bulls بود اما هوندا ، تامین کنندگان موتور جدید آنها برای سال 2019 ، پیشرفت قابل توجهی را در طول سال بدست آورد ، به حدی که هامیلتون معتقد است که اکنون آنها برای قدرت مرسدس مسابقه می دهند. با داشتن یک ماشین خوب ، موتور خوب و یک راننده عالی در وستراپن ، هیچ بهانه ای برای ردبول در حال حاضر وجود ندارد زیرا آنها از سال 2013 به دنبال کسب عنوان اول هستند.


ظاهر جدید مک لارن از سال تجدید زندگی لذت می برد

این اغلب زمان سال گذشته در گذشته های اخیر بوده است که پیش بینی های جسورانه ای که توسط مک لارن صادر شده است دوباره به دنبال تعقیب قهرمانان سابق جهان است. اما نه امسال. مک لارن پس از شروع خوش بینانه و ناکافی فصل گذشته خود در فوریه ، مطمئناً صحبت های خود را در این فصل با اولین قهرمانی سازنده سازان برتر خود از سال 2012 انجام داده و پاداش آن رویکرد را کسب کرده است.

با جفت شدن سریع ، جوان و سرگرم کننده کارلوس ساینز و لاندو نوریس در این آهنگ و تقویت آن با ورود حیرت انگیز آندریاس سیدل و جیمز کی ، قدرت تازه ای را پیدا کرد ، رنسانس مک لارن یکی از داستانهای خوب F1 2019 را با تیم به وضوح ثابت کرده است. دوباره در حال افزایش است

در حالی که پرش ساخت F1"s Big Three a Big Four بزرگ است و طی چند فصل آینده به مراحل افزایشی و مداوم نیاز خواهد داشت ، مطمئناً مک لارن با قرار گرفتن در یک فصل نهایی با رنو ، قبل از بازگشت به وقت مرسدس به موقع ، به خوبی در موقعیت قرار گرفته است. آنها امیدوارند که بازی 2021 تغییراتی را برای بازیابی F1 ایجاد کند
تازه کارها نگاهی گذرا به آینده F1 می اندازند

"مارتین بروندل" Sky F1 "در پایان یک برنامه تبلیغاتی در سال 2019 که در آن چندین کاراگاه تازه کار وجود داشت ، گفت:" رانندگان جوان در این فصل برای من به طور کلی انرژی زایی کرده اند. "

الکس آلبون سال قابل توجهی داشت و آن را بدون اینکه حتی یک تست F1 را انجام دهد و آن را در یکی از صندلی های برتر در شبکه به پایان برساند ، آغاز کرد. آلبون پس از نشان دادن وعده فوری در تورو روزو ، آلبوم توسط ردبول برای جایگزینی پیر گاسلی در ماه آگوست ارتقا پیدا کرد و در حالی که او تلاش دارد تا برای واستراپن در مرحله مقدماتی همگروه شود ، در هر مسابقه ای که انجام داده ، در رده های برتر قرار گرفته است. لاندو نوریس ، جوانترین راننده انگلیس ، ممکن است ناامید شود که به طور مداوم برای کارلوس سینز هم تیمی در مسابقات شرکت نکرده است ، اما فصل را با برتری 11-10 واگذار می کند و در مک لارن عالی است.

آنتونیو Giovinazzi همچنین باید برای بهبود در طول سال در مقایسه با کیمی رایکونن و به دست آوردن معامله دیگر آلفا رومئو ذکر شود ، در حالی که جورج راسل با توجه به سخت ترین کار همه تازه کارها در یک ویلیامز کم کار ، تمام توان خود را انجام داد تا درخشید. موقعیت. راسل سال را با کسب یک رکورد صدرصد در رده بندی بالای رابرت کوبیکا ، هم تیمی با تجربه به پایان رساند و همچنان تحت تأثیر قرار دارد مرسدس ، که او را به عنوان یک ستاره آینده نقره ای پیکان در نظر می گیرد.
2019: مهیج ترین فصل دوره هیبریدی F1

بعد از یک GP بی حد و حصر فرانسوی ، هشتمین پیروزی مرسدس برای شروع فصل ، نگرانی هایی در مورد نمایش F1 وجود داشت - اما این ورزش از آن زمان با برخی از مسابقات دیدنی پاسخ داده است. مطمئناً سال 2019 هیجان انگیزترین کمپین دوران ترکیبی بوده است.


درست بعد از پل ریکارد در یک ضربه سر حریف حیرت انگیز اتریش-سیلورستون ، تعداد زیادی سبقت گرفت ، که با تساوی جدید FIA در زمان مجازات ها پیش آمد ، قبل از این که یک خلبان GP آلمانی را خیس کند و یک مبارزه هامیلتون-وستراپن در مجارستان را بدست آورد. از زمان تعطیلات تابستان ، این ورزش دیده می شود که لکرلک در اسپا و مونزا دو پیروزی باور نکردنی کسب کرده است ، قبل از این که در برزیل بیشتر قهرمانی در برزیل بازی کند ، هر دو فراری و همیلتون در مراحل پایانی سقوط کردند.

قوانین F1 2021 ، که در ماه اکتبر اعلام شد ، امیدوارکننده به نظر می رسد ، با نبردهای چرخ بیشتر به چرخ و عبور از افق ، اما سال 2019 از نظر سرگرمی در مسیر تحویل داده است - اثبات این که مسابقه بدون یک تعمیر اساسی اساسی می تواند نزدیک باشد.