سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مت جونز ، آرون پیک و تاکومی کانایا در استرالیا اوپن واجد شرایط ه

مت جونز ، آرون پیک و آماتور شماره یک جهان ، تکومی کانایا پس از حضور در استرالیا اوپن ، مکان های خود را در بازی 149th Open کسب کرده اند.


جونز با یک پیروزی یک شوت برای به ثمر رساندن دومین عنوان ملی خود در باشگاه گلف استرالیا در سیدنی ، پس از آنکه در سال 2015 نیز در خانه خود به پیروزی رسید.

این 39 ساله دور برگشت را با نتیجه سه بر صفر آغاز کرد و هیچگاه از صدرنشینی خود کنار نیاورد ، با دو نفر زیر 69 کافی بود تا دوباره جام استونهافن را ایمن کند و بار دیگر برای بار سوم در صدر جدول صعود کند.
مت جونز با پیروزی در دومین عنوان ملی خود جشن می گیرد


جونز که در سال 2016 در Royal Troon و در Carnoustie در سال 2018 بازی می کرد ، گفت: "شگفت انگیز است ، اگر یک نفر از بزرگان من می خواهم برنده آن شوم [Open]".

"با آمدن از استرالیا ، از خواب بیدار و تماشای بازی نورمن ، پیتر تامسون در آنجا (جارو کلارتی) است ، حضور در آنجا نیز شگفت آور خواهد بود."

او گفت: "من قصد دارم اوپن را هنگام بازی در رویال سنت جورج تماشا کنم و تماشا نکنم زیرا نمی توانم زمین گلف را بخاطر بسپارم. اوپن مسابقات گلف شماره 1 در جهان است و نمی توانم صبر کنم تا به آنجا بروم."


104مین مرحله از مسابقات قهرمانی کشوری استرالیا اولین رویداد در سریال Open Qualifying بود که به گلف بازان فرصتی می دهد تا از 12 تا 20 ژوئیه سال 2020 ، موقعیت خود را در Royal St George"s رزرو کنند.

پس از دویدن اوستوایزن که از قبل برای 149th Open معاف شده بود ، پیک و کانایا از 16 تا 19 ژوئیه پس از اتمام رده سوم در 9 تیم زیر 9 بازی ، امتیازات دیگر صعود به رویال سنت جورج را دریافت کردند.


پیک در 14 ، 14 و 15 هجدهمین نفری پرنده را به ثمر رساند زیرا استرالیایی با ضربات زیر 69 زیر 69 را ضبط کرد تا در ژوئیه آینده حضور در اولین بازی را در The Open کسب کند.

پیک گفت: "شگفت انگیز است ، به نظر من اوپن بزرگترین تورنمنت جهان است. این اصل است."

کانایا از قرار گرفتن در مقابل شماره 9 مقابل پرچمداران یازدهم پیروز شد ، پیش از آنکه دیگری در سوراخ 72 ظاهر دوم موفقیت آمیز برای 21 ساله را تجربه کند.


کانایا گفت: "من در سنت جورج نبوده ام اما نمی توانم سال آینده منتظر بمانم."

رویداد بعدی در سریال های واجد شرایط Open Open South African Open خواهد بود که از 9 تا 12 ژانویه سال 2020 به میزبانی The City of Joburg در رندپارک برگزار می شود.