سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان اروپا برابر لیل نشان می دهد که آنها

دیدار حساس چلسی در لیگ قهرمانان اروپا با لیل به عنوان آزمایشی برای بازیکنان جوان آنها صورت گرفت اما این روسای بزرگتر بودند که آنها را به مرحله حذفی رساندند.


سزار Azpilicueta در حالی که سوت نهایی در استمفورد بریج به صدا درآمد ، مشت های خود را در هم گره زد. فصل چلسی تاکنون همه چیز در مورد بازیکنان جوان آنها بوده است. در این مناسبت ، اما مناسب بود که هدف کاپیتان آنها باعث شد اختلاف ایجاد شود.

این بازی به عنوان تست شخصیت برای ستاره های آکادمی این باشگاه صورت گرفته است. جایگاهی در لیگ قهرمانان شانزدهم گذشته در معرض خطر بود و فشارها بعد از روند نامناسبی ضعیف بود. در پایان ، سران بزرگتر این تیم بودند که آنها را راهنمایی می کردند - البته با حاشیه خوب.


فرانک لمپارد می دانست که شبی برای تجربه است و این در انتخاب تیمش بود. سه تغییر از باخت 3-1 به اورتون رخ داد و هر کدام یک بازیکن جوان را دیدند که یک بازیکن قدیمی تر جایگزین آن شد. در دفاع ، آندریاس کریستینسن و ریس جیمز راهی آنتونیو رودیگر و امرسون شدند. در خط میانی ، میسون مونت برای جورگینیو کنار رفت.

بازگشت رودیگر خصوصاً استقبال شد. این مدافع آلمانی در این فصل به خصوص از دست داده است ، به خصوص در یکشنبه در پارک گودیسون ، جایی که کریستینسن و زوما بر حریفان بدنی بیشتری تسلط داشتند ، اما او اکنون مشکلات مصدومیت خود را پشت سر خود قرار داده است و دفاع چلسی در قلب او بسیار امن تر به نظر می رسد. آن را در سه شنبه شب.

گل اواخر Loic Remy تضمین می کند که هیچ صفحه تمیز وجود ندارد. اما لیل تا آن لحظه تهدیدی نکرد و ارتباط زیادی با رودیجر داشت.

او به شرط اینکه رهبری دفاع چلسی را داشته باشد به تازگی فاقد نگاه است و از همان ابتدا به نظر می رسد مطمئن باشد. هواداران وقتی که او در مسابقه پای پیاده با تیاگو مایا پیروز شد ، از آنها قدردانی کردند. اندکی قبل از نیمه وقت ، بر روی یک حلقه بریده بر روی ریمی ، غوغایی وجود دارد.


زوما به وضوح از حضور یک شریک حریف میانی باتجربه تر در کنار او سود برد و در حالی که یک اشتباه دیر هنگام از رودیگر وجود داشت - لمس سست که اجازه می داد رمی به جلو در استراحت باشد - این عملکرد کلی چشمگیر برای بازیکن بود. اولین شروع او از ماه سپتامبر - و تنها دومین فصل کل فصل او.

هردو طرف Rudiger و Zouma ، Azpilicueta و Emerson به خوبی با هم اختلاف داشتند و بازیکنان وسیع لیل را برای مدت طولانی پشت سر گذاشتند ، بازی را در اواخر بازی نگه داشتند و حتی ترکیب آنچه را که به عنوان سرنوشت ساز رقم خورد ، ترکیب کردند. توسط سابق


جورجینیو خط میانی را اداره کرد. هافبک ایتالیا اخیراً در تیم چلسی حضور دارد و از آن خارج می شود ، اما وی در این فصل توسط لمپارد به عنوان "رهبر" صحبت شده است و این عملکرد نمونه دیگری از ارزش او برای این تیم بود. او همچنین پاس های معمول را انجام می دهد ، او بیش از هر کس مقابله و رهگیری بیشتری انجام داد و به چلسی کمک کرد تا لیل را تحت فشار قرار دهد.

جورگینیو از طرف N"Golo Kante و Mateo Kovacic پشتیبانی می کرد ، که برای اطمینان از چلسی ، گول مانت را از دست ندادند و در حالی که این تامی آبراهام بود که دروازه را باز کرد ، مهاجم یکی از دو بازیکن تیم زیر سن او بود. 25 به همراه کریستین پولیزیک.

 

این دو در این فصل به درستی مورد ستایش قرار گرفتند ، و در چهره های لمپارد به چهره های تالیسمایی تبدیل شدند و 19 گل در بین آنها 19 گل به ثمر رساندند ، اما ویلیان برای حمله چلسی به همان اندازه اهمیت دارد و این دوباره در مقابل لیل مشهود بود.