سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تریسی نوویل بخشی از تاریخ انگلستان نت بال را در ساحل گلد به یاد

یک گل دوم و یک گل می تواند اوضاع را برای همیشه تغییر دهد و در آوریل 2018 ، آن گل متعلق به Vitality Roses انگلیس بود. تریسی نوویل ، که انگلیس را به پیروزی در استرالیا سوق داد ، معتقد است که طلای بازی های Commonwealth آنها فقط یک رویا نبوده بلکه یک "بخشی از تاریخ" بوده است.


در حالی که پنالتی یا ضربه پنالتی برنده مسابقه هلن هاوسبی از روی دروازه به بیرون رفت ، وضعیت سرخوشی در زمین به وجود آمد و هواداران 10 هزار مایل دورتر از آن با هم فاصله داشتند.


هزاران نفر در سراسر انگلیس ، هزاران نفر از این واقعیت غافل شدند که ساعات اولیه صبح است و برای بلندای اولین طلای نتبال ، در صدر صداهای خود غر می زدند.

در پشت حیاط در ساحل طلایی ، نوویل همه را از روی نیمکت گرفت و با احساس بسیاری از ورزشکاران و مربیان پس از دستیابی به موفقیت قابل توجهی ، این احساس را به اشتراک گذاشت.

نویل به Sky Sports گفت: "وقتی وارد این کار شد ، موج عظیمی از احساسات و تسکین وجود داشت."

"به محض اینکه هلن توپ را در دستان خود گرفت ، من می دانستم که او از دست نخواهد داد. هلن یکی از این موارد را قبل از من در سوپرلیگ شلیک کرده بود.


"من فقط به یاد دارم که آن شب تسکین وجود داشت که تمام شد. آیا این واقعاً بد است بگویم؟"

"من به خاطر می آورم آن شب با بازیکنان بیرون رفتم. شما فکر می کنید که می خواهید وحشی ترین شب زندگی خود را داشته باشید ، فکر می کردم در آن زمان باردار هستم بنابراین نتوانستم ، اما یادم می آید که به آنها نگاه می کردم و آنها کاملاً کوبیده شده بودند. "

با شدت برنامه در بازی های مشترک المنافع ، هفت مسابقه در 10 روز و با رنج عاطفی که با مسابقات حذفی برنده می شود - تمام مسابقات حذفی ، جای تعجب نیست که همه آنها اینگونه احساس کنند.

مرحله نیمه نهایی و پایانی روزهای متوالی بود و نوویل به یاد می آورد حال و هوای اردو را در آن آخر هفته تاریخ ساز در آوریل.

وی گفت: "من واقعاً فکر می کردم که قبل از نیمه نهایی خسته تر به نظر می رسیم."

"شب بعد از پیروزی یک بر صفر دختران آفتاب [جامائیکا] هیچ یک از ما خواب زیادی نداشتیم. بازیکنان بهبود می یافتند و همه ما تلاش کرده ایم ، حتی اگر می دانستیم که روز پایانی فینال است.

وی گفت: "با وجود این ، من به وضوح به یاد می آورم که صبح فینال فکر کردم این گروه تازه ترین به نظر می رسد که در طول کل این رقابتها آنها را دیده ام.

"این احساس وجود داشت که چیزی برای از دست دادن و همه چیز برای به دست آوردن نداشتیم و دیدن همه از این لذت بخش بود."


از نظر نویل ، جاده طلاهای بازی های Commonwealth در ساحل طلایی از زمانی که او یک دختر کوچک بود شروع شد.

عشق به ورزش از خاطرات اولیه او در مورد تیم محلی مادرش بود و او به سرعت آن اشتیاق را به سمت تسلط بر این ورزش روی آورد.

هنگامی که او ذهن خود را به این موضوع برگرداند ، به سرعت شناخت بین المللی به آن رسید. او اولین بازی خود را برای انگلیس در سال 1993 انجام داد و در ادامه 81 کلاه بازی برای گل رز را بدست آورد.
تجربه حضور او در دادگاه باعث شد تا بستر موفقیت برای مربیان روسها فراهم شود
تجربه حضور او در دادگاه باعث شد تا بستر موفقیت برای مربیان روسها فراهم شود

"وقتی که شروع به بازی کردم [برای انگلیس] چیزی در امتداد 50 گل بین امثال استرالیا و نیوزلند و ما وجود داشت.

"تمام وقت ما در تلاش بودیم آن کسری را کاهش دهیم ، ما در تلاش بودیم تا تهدید ایجاد کنیم و من سعی می کردم به عنوان یک ورزشکار بهتر شوم."

نویل معتقد است زمان بازی در نقش سرمربی تیمش به او کمک می کند ، این امر نه تنها به او اجازه می داد هر لحظه بازیکنانش را احساس کند ، بلکه یک پایه دانش محکمی نیز برای آن فراهم می کند.

وی گفت: "من فکر نمی کنم که هر ورزشکاری مربی بزرگی کند یا یک مربی بسازد ، اما آنچه من انجام دادم تاریخچه نت بلت انگلستان بود."

وی گفت: "من سابقه بازیکنان را داشتم ، تاریخ مسیری که انگلستان نت بال از زمانی که ما شروع به جذب بودجه می کردیم ادامه می یابد و فکر می کنم این مسئله تفاوت زیادی ایجاد کرد.

"من توانستم نقاط قوت را به جلو بروم ، اما همچنین از برخی نقاط ضعف که در برنامه خود داشتیم یاد گرفتم."
نیمه نهایی انگلیس با یک گل جامائیکا را مغلوب کرد و به اولین بازی فینال بازی های مشترک المنافع خود راه یافت
نیمه نهایی انگلیس با یک گل جامائیکا را مغلوب کرد و به اولین بازی فینال بازی های مشترک المنافع خود راه یافت

در طول سلطنت نویل مشخص بود که او در حال ایجاد یک فرهنگ قدرتمند و یک حزب ملی بود که دارای پایه های سنگی بود.

نویل در مورد اهداف خود که منجر به بازی های مشترک المنافع و جام جهانی نتبال در ماه ژوئیه شد ، گفت: "یکی از ستون های عظیم [برای رسیدن به موفقیت] دادن به گل رز برنامه ای بود که بتواند آنها را به بهترین جهان تبدیل کند."

"دوم تکرار بینایی بود و به آنها یادآوری می کرد که دید ما برای این برنامه و خرید از ورزشکاران ، بازیکنان و کارکنان چقدر است. این کاملا عالی بود.

"سپس ، به عنوان یک تیم آنچه ما واقعاً خوب انجام دادیم این بود که ذهنیت برنده خود را افزایش دهیم. ما می خواستیم هر روز برنده شویم و یکی از شعارهای ما این بود که" اگر ما در آن هستیم ، برای پیروزی در آن هستیم.

"این به خودی خود اعتقاد زیادی ، همدلی زیادی و اعتماد به نفس زیادی را در این مورد به وجود آورد که ما از دست دادن نترسیدیم. فکر می کنم این مسئله بسیار مهم است."
روابطی که سرمربی با بازیکنانش ایجاد کرد ، فوق العاده نزدیک بود
روابطی که سرمربی با بازیکنانش ایجاد کرد ، فوق العاده نزدیک بود

با هم ، گل سرخ انگلیس به یک گروه فوق العاده محکم تبدیل شد و در زمین و خارج از آن نیز قرار گرفت. آنها به عنوان یک واحد ورزشی و یک گروه از افراد و همچنین دوستان بزرگ شدند

گل سرخ با هم فراز و نشیب هایی را پشت سر گذاشت و برای نویل رابطه ای که او با تیمش داشت بسیار عمیق تر از پویا مربی-بازیکن استاندارد شما بود.

"آن تیم برای من بیش از یک گروه بازیکنان بود. تک تک آنها در طی 5 سالی که من در آنجا بودم سختی ها را پشت سر گذاشتم اما آنها هنوز هم به تمرینات روی آوردند و آنها هنوز هم در ترکیب تیم بودند.


"بعضی اوقات تیمی بود که شما را هر روز از خواب بیدار می کند و با آن دوباره به عقب می پیوندید. آنها به خانواده شما تبدیل شدند ، بنابراین احساس می کنید با آن گروه از بازیکنان می توانید به هر چیزی برسید."

سختی ها و اوقات سخت برای افراد مختلف به وجود آمد و در سپتامبر امسال ، نویل یک روز دلخراش را برای روز بعد از طلا در انگلستان در استرالیا رواج داد و سقط جنین کرد.

"در آن زمان ، ما همیشه نمی دانستیم که با مردم چه می گذرد. ??آنها بدیهی است که نمی دانند چه اتفاقی در زندگی شخصی من افتاده است ، اما مثل گروه احساس می شود ، ما فقط می دانیم چه موقع با آنها کار کنیم یا در اطراف کسی.

"آنها به من کمک می کردند که بتوانم زندگی ام را به بهترین وجه بهبود یابم و یا در زندگی ام به راه خود ادامه دهم. این امر به ویژه پس از ویرانی شخصی بسیار عالی است."

بعد از کناره گیری از سمت سرمربیگری در ژوئن ، نویل خبرهایی را که دوباره در انتظار اوست ، به اشتراک گذاشت و برای سال آینده آماده می شود.

آن زمان هیجان انگیز و قابل درک است و به همراه آن ، نویل هم اکنون با یک قدم برداشته شده به دنبال گل سرخ است ، چیزی که تجربه جدیدی است.


"آنها همیشه می گویند که اگر هر روز بیدار شوید و به کارهایی که انجام می دهید از خواب بیدار شوید ، فکر می کنید. فکر می کنم اکنون سخت ترین بخش این است که من دیگر ندارم.

"این احساس می کند که خانواده من بدون من به تعطیلات رفته اند! خانواده من هرگز بدون من به تعطیلات نمی روند و در حال حاضر چنین احساسی دارند!

"اما ، من بسیار خوشحالم که هدف دیگری را برای امسال دارم و می بینم که این به کجا منجر می شود. ما مدت طولانی برای این کار صبر کردیم ، بنابراین هم برای خودم و هم برای دیگر مایکل من بسیار هیجان انگیز است."

هر یک از اعضای جامعه نت بال در انگلیس و سایر افراد در سراسر جهان ، برای نویل بسیار خوشحال هستند زیرا او در این دوره جدید از زندگی خود شروع می کند.

کسانی که ارتباط جدی با انگلیس نت بال دارند نیز خوشحال هستند که می دانند که وی در بازگشت به سازمان به طور کامل در آینده بسته نشده است.