سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازی منچستر و اورتون

 

جیمز رودریگز بازگشت و جوردن پیکفورد برای شروع در اورتون. اوله گونار سولسکایر هیچ نگرانی تازه ای ندارد اما سرمربی منچستر یونایتد زیر نظر است. اورتون و منچستریونایتد را در وبلاگ زنده اختصاصی ما دنبال کنید که نکات برجسته کمی پس از سوت پایان بازی منتشر شده است 


اخبار تیم

جیمز رودریگز ، بازیکن ساز اورتون برای بازگشت به تیم تحت فشار منچستریونایتد با کارلو آنچلوتی ، سرمربی تیمش ، گزارش می دهد که یک تیم کاملاً مناسب برای بازی گودیسون پارک است.

ملی پوش کلمبیایی بازی را در نیوکاسل با یک ضربه ناپدید از دست داد اما آنچلوتی گفته است که او روز شنبه بازی خواهد کرد حتی اگر با ابراز بدبینی اظهار نظر بازیکن کاملاً مناسب باشد.

ایتالیایی گفت: "او گفت که او 100 درصد است. من شک دارم که او 100 درصد است اما برای من مهم نیست."

سرمربی اورتون همچنین دروازه بان جوردن پیکفورد را استراحت داد ، آخر هفته گذشته استراحت کرد و در بازی مقابل یونایتد شروع خواهد کرد ، افزود: "من این هفته هر روز با او صحبت کردم ، می خندیدیم ، با هم هستیم. او می داند چه کاری انجام دهد. او شروع می کند."

همچنین آنچلوتی با بازگشت میسون هولگیت ، مدافع میانی ، که پس از مصدومیت در فصل قبل از زمین بازی می کند ، تقویت شده است.

سرمربی منچستر یونایتد ، اوله گونار سولسکایر ، هیچ نگرانی تازه ای در ترکیب تیم ندارد ، زیرا الکس تلس پس از محرومیت اخیراً به دنبال آزمایش مثبت Covid-19 ، به تمرین بازگشت.

وی گفت: "ما هیچ [بازیکنی] از سفر استانبول از دست نداده ایم." "همان گروه ، همان گروه".

در مورد بررسی موقعیت خود پس از چندین عملکرد ضعیف ، یک سولسکایر سرسخت گفت: "البته همیشه فشار و انتظارات بر ما وجود دارد.

"شما وقتی برنده می شوید یک مربی یا یک مربی عالی هستید و وقتی باختید بد هستید زیرا این آخرین بازی است که انجام داده اید. شما واقعاً از آخرین بازی خود بهتر نیستید اما هر بازی فوتبال به سرعت به تاریخ تبدیل می شود و ما باید در یک چارچوب ذهنی مثبت به پارک گودیسون برویم. "